Go to Top

Współpraca

Współpraca z nasza firmą pozwoli Państwu oferować swoim Klientom produkty znane, wysokiej jakości, w doskonałej relacji jakość – cena. Gwarantujemy pełną pomoc w doborze odpowiednich produktów oraz materiałów POS wspierających ich sprzedaż w sklepie, a także profesjonalne wsparcie handlowe. Stawiamy na produkty, które edukują poprzez zabawę. Naszą zaletą jest szybkie realizowanie złożonych zamówień za pośrednictwem naszej platformy internetowej B2B.

W celu rozpoczęcia współpracy należy w pierwszej kolejności dokonać rejestracji firmy na naszej platformie internetowej B2B http://toyplanet.librumit.pl/ lub skontaktować się z naszym działem sprzedaży; tel. 71 339 80 91, email: sprzedaż@tptrade.pl, który dokona rejestracji Państwa działalności gospodarczej w naszej bazie. Każdy nowo zarejestrowana firma jest weryfikowana pod kątem zgodności danych z informacjami zawartymi w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowym Rejestrze Sądowym oraz Głównym Urzędzie Statystycznym.

Jeśli przesłane dane są niewystarczające wówczas nasi pracownicy skontaktują się z Państwem w celu ich uzupełnienia. Po weryfikacji danych, automatycznie zostanie Państwu przekazany drogą mailową (na domyślny adres email podany przy rejestracji) login oraz hasło do pierwszego zalogowania się na naszej platformie internetowej B2B.

Nasza platforma internetowa B2B zawiera całą naszą ofertę handlową w podziale na marki/ produkty. Każdy produkt zawiera; zdjęcie, opis, cenę netto/ brutto oraz ilość jaka znajduje się aktualnie na magazynie.

Nasz magazyn znajduje się w Bielanach Wrocławskich przy ul. Czekoladowej 20 i pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00, skąd realizowane są zamówienia wysyłkowe oraz podejmowane odbiory osobiste. Zamówienia wysyłkowe realizowane są bezpłatnie pow. 500zł netto, poniżej tej kwoty doliczana jest usługa transportowa w wysokości 20zł netto/ każda paczka do 30kg.

Nowo zarejestrowany podmiot gospodarczy dokonujący pierwszych trzech zamówień w celu weryfikacji oraz zbudowania swojej historii płatniczej ma możliwość zakupów tylko w formie przedpłaty lub gotówki. Przed realizacją zamówienia otrzymuje on drogą mailową do opłacenia fakturę pro-forma. Po zaksięgowaniu wpłaty nasz dział logistyczny realizuje zamówienie na wskazany w zamówieniu adres.

Podmioty stale współpracujące z naszą firmą otrzymują kredyty kupieckie. Ich parametry są przedstawiane przez nasz dział sprzedaży i uwarunkowane są od wielu czynników. Podmioty gospodarcze o ugruntowanej pozycji rynkowej mogą uzyskać kredyt kupiecki bez dokonywania zakupów towarów na zasadach przedpłaty.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży: tel. 71 339 80 91, email: sprzedaż@tptrade.pl.

Zapraszamy do rozpoczęcia współpracy!

Zapisz się do naszego newslettera!
Bądź na bieżąco z promocjami, nowościami i wiadomościami z branży zabawek!
Szanujemy Twoją prywatność. Nie wysyłamy spamu!